Feb 25, 2010

belang tompok tompok

 
semester dua aku disini. tempat aku belajar. masing-masing sudah mula tunjuk belang. tunjuk taring. bukan lagi si harimau dan kucing je ada belang dan taring. monyet, arnab, semut semuanya dah keluar belang, taring pun tiba-tiba je tumbuh. bosan jugak aku. nak merajuk sana sini. emosi tak tentu pasal. mana pergi yang dulu-dulu konon banyak masalah pun boleh relax je. mane? sekarang, hal kecik pun sibuk nak emosi lebih. tah-pape. ingat orang suka lah emosi banyak sangat. middle finger lah weh. sumpah aku bosan. nak beremosi sila bertempat okay. jangan macam kalau terambil gula-gula sebijik pun nangis macam nak keluar air mata darah. jangan. tarik lah muka seribu depan aku, sumpah aku tak layan. melainkan memang salah aku. kalau hal-hal kecik jangan nak mengada-ngada tarik muka, menangis. fed up! semua orang pun ada masalah. aku tau tu. bagitahu sikit siapa yang takda masalah? orang gila je kot. cuba lah enjoy sikit dengan masalah tu. baru lah hidup ni seronok. betul? jangan beratkan masalah yang ringan. jangan over lah senang cerita. dah dah. pandai-pandai lah fikir sendiri. sendiri mau ingat lah beb!

*kawan-kawan kalau aku tegur kasar maaf, itu aku.

No comments:

Post a Comment