Nov 25, 2009

aku kau aku

aku tengok cermin
aku nampak aku
kosong
sepi
macam tabung yang telah dikorek keluar isinya
aaa.. aaa.. aaa..
bunyi gema
aku tanya aku
kau ni kenapa aku?
apa kau nak dalam hidup kau, aku?
apa kau nak?
kau tak kenal lagi diri kau, aku !
bila kau nak kenal diri kau, aku?
bila?
bila yang lain sudah jauh didepan
kau masih lagi dibelakang
masih lagi terkial-kial cari diri kau wahai aku.
aku
kau kena berubah
kenal diri kau
kenal ape kau nak
kenal matlamat hidup kau
kau kena buktikan pada mereka-mereka, aku !
kau boleh !
kau boleh !
bangkit dan kenal diri kau , aku.
cari diri kau
bina diri kau
jangan kau tengok lagi aku, aku.
pergi
pergi
pergi cari diri kau
aku harap kau dapat cari diri kau, aku.
supaya kau dan aku tak perlu lagi termanggu di depan cermin
dan mencari aku dan aku.



current mood : hilang matlamat

No comments:

Post a Comment