Sep 24, 2014

Apa cerita?

hah. apa cerita? result apa semua dah dapat kan, dah start kerja ka?

em em. sepanjang selepas dapat result, aku dah pergi tiga interview. Interview as Graphic Designer. Alhamdullilah, dua dah offer aku kerja, satu baru (tak baru sangat lah) lepas second interview. Tapi, aku masih belum bekerja sebab terpaksa tolak dua offer tu kerana beberapa perkara.

sebenarnya tengah tunggu jawapan yang dari ketiga nih, tapi aku rasa macam dah tak payah mengharap je. i is sad. haha. rasanya, dah boleh kot start send out balik resume. cemana nak kumpul duit nak kawin nih! eh! haha

tapi, sekarang aku adalah tolong Mr berniaga sikit-sikit dekat downtown Cheras. Ala, dekat Stadium Velodrome tu. so, setiap malam, Isnin - Ahad aku ada dekat sana. tapak 107. tapi next month tukar tapak lain. tak ingat number apa. carilah aku dekat sana. aku jual baju lelaki (kemeja) dan baju perempuan. make up pun ada, tapi untuk habiskan stok je. hangpa cari aku, sebut nama blog aku, aku bagi special price. okay?


jumpa lagi naa nanti. Insyaallah.



Gadis rambut kerinting.. dan serabut bak ang. :)

No comments:

Post a Comment