Jun 27, 2014

EH MANA ADA STRESS!!

Tak stress katanya. em em. empat hari lagi sebelum 1 July. fuh! seram sejuk dengar. July adalah bulan paling yang em em cemana entah nak decribe perasaan tunggu bulan July.

July, puasa. Insyallah, moga bertemu.
July, raya. Insyallah, moga bertemu.

tapi ni hah! lagi empat hari. nak setup untuk final assessment. really really final. July is the end of the journey me as a student. At least, untuk masa sekarang. em em. nak sambung lagi tu, haih fikir berjuta-juta kali.

tapi tulah. lagi empat hari. ada dua subject lagi tak settle. patutnya, sekarang ni, aku tengah taip report aku untuk subject Videography. boleh pula terbuka blog buruk ni. itu belum subject Major. yang nak di"final assess" kan ni. beratur lagi item yang tak siap. sekarang dah subuh dah. haih.

moga, semuanya berjalan dengan lancar. moga, siap semuanyaaaaaaaa.



July, berpisah dengan kawan-kawan. sedih. especially berpisah dengan housemate, yang paling melayan je karenah tak betul aku ni. uwaaaaaa. lepas ni siapa nak dengar aku bebel lagi, cerita macam-macam lagi, bagi aku jadi mrs-know-all-the-thing lagi.


*nangis*


bai.

No comments:

Post a Comment