Jul 15, 2013

habis semester, salam ramadhan dan hello practical!

Alhamdullilah, selesai sudah semester empat. Banyak sangat ranjau dan duri semester ini. Sudahlah dengan assignment yang payah-payah belaka, aku kena struggle dengan emotion thingy. Last time emotion aku bergelora ketika final adalah tahun 2010 dulu. Then, sekarang. Lumrah hidup, ada turun naik.

Tapi, syukur. aku masih ada lagi orang-orang yang masih terima aku seadanya, walau busuknya aku, walau buruknya aku, walau hitamnya aku, mereka-mereka ini penguat semangat aku.

Semua benda yang jadi ni buat aku sedar, tak ada siapa yang dapat terima kita seadanya melainkan keluarga kita. dan words, words it is just a word. No matter how close you are, how good they are, we cant trust words. Betul ke idok?

Apa-apalah. Lagi difikir, lagi serabut. So let by gone, be by gone.

Hari ini dah ramadhan ke 5. Segalanya berjalan dengan lancar. Kali ini, macam tahun lepas, berpeluang berpuasa bersama keluarga. Lagi best sebab tok dengan wan ada di rumah ini. Wehuuu!

Esok, hari pertama aku practical. Entah lah kenapa aku gementar semacam. Nak kata tak biasa kerja, sebelum ni pernah bekerja. Mungkin practical ini macam ujian kot? Apa-apa pun, tak sabar nak jumpa 'orang-orang baru'.! Semoga semuanya lancar.

Untuk siapa-siapa yang akan menghadapi practical esok, good luck and have fun!

No comments:

Post a Comment