Sep 9, 2012

akhirnya! UiTM Shah Alam.

akhirnya,hari pendaftaran kolej yang dinantikan telah tiba. alhamdullilah, pagi tadi aku selesai mendaftar kolej di Kolej Seroja UiTM Shah Alam.

wow! kadang-kadang aku macam tak percaya yang aku telah pun sampai ke peringat Ijazah. dulu sekolah bukan main malas. hihi. okay cerita pasal hari pendaftaran hari ini, semuanya berjalan dengan lancar dan cepat walaupun kondisi kesihatan aku masih tidak berapa baik.

roommate aku enam orang kesemuanya. empat orang kawan-kawan yang memang aku kenal dari UiTMKT dan dua orang lagi, aku belum sempat berkenalan sebab tadi balik awal. hihi. bilik aku diconquer oleh pelajar Fakulti Art & Design ( 3 Graphic, 1 Textile, 1 Fashion ) manakala seorang saja pelajar Hotel Management. semoga tiada drama dalam bilik 1509 ini kerana aku tak sanggup nak bermasam muka, tak bertegur sapa.

jadi, here we come!

new chapter in my life!



:)

No comments:

Post a Comment