Dec 8, 2011

Impian


akhirnya, impian kawan aku seorang ni nak jumpa idolanya sejak dia berusia 7 tahun tercapai. nama dia Is. dari dia kecik sampai lah sekarang dah umur 21 tahun, Siti Nurhaliza adalah artis paling diminati dia. minat habis lah! dan selama dia meminati Siti Nurhaliza ni, dia tak pernah ada peluang untuk berjumpa dengan beliau.

tapi, Ahad lepas, Siti Nurhaliza ada datang ke Kuala Terengganu untuk mempromiskan Simply Siti. inilah masa paling dinanti-nantikan oleh kawan aku tu. alhamdullilah, berkat sabar menunggu dan bersesakkan, akhirnya Is dapat jumpa artis pujaannya.

takkan jumpa sekadar jumpa kan? jadi aku yang selama ni memang mencari mask untuk muka, aku pun sambar satu Simply Siti punya produk. paling best bila Is belanja aku lipgloss Simply Siti. menarik kan?

heh. terima kasih kawan ku ;p



//aku dah pernah jumpa beliau beberapa kali semasa aku menjadi dancer dulu. so rasanya biasa saja :)

No comments:

Post a Comment