Dec 24, 2011

Cuti Midsem

agak lama aku tak update. macam biasa, alasan lapuk - been busy. ceh!

apa-apa pun alhamdullilah, aku sudahpun selamat sampai ke rumah aku di Kajang untuk percutian midsem aku. percutian lah sangat kan?  lebih kurang sebulan lebih jugak lah tak balik rumah dan jumpa orang-orang yang aku sayang. mestilah rindu. cewah.

tapi cuti pendek ini lah ada banyak benda yang aku nak settlekan. nama je belajar hanya 3 subjek, tapi assignment macam belajar 10 subjek. kata super senior kan? heh. banyak sangat benda nak kena kejar untuk disiapkan dan dihantar pada Januari depan. aduh tekanan!

mari sini aku list kan assignment yang perlu disiapkan sebelum cuti habis :-

Major Disciplines
-Illustration ( 2 pcs of illustration, A2 size and it's manual illustartion -.-)
-collecting data and do report
-fix my logo and all things

3D Animation and Time Based Media
-packaging modelling
-kiosk modelling

Professional Practice
-2 pcs of cover letter
-resume
-report : business type


haa. aku ada lebih kurang seminggu untuk siapkan semua ini. adakah aku akan berjaya? kita tunggu dan lihat!



pffft~

No comments:

Post a Comment