Aug 4, 2011

selamat puasa ketiga nak masuk keempat


selamat puasa ketiga. ye, dah selamat pun puasa ketiga, nak masuk keempat sudah. alhamdullilah.

siang tadi pergi melawat pengajar aku di hospital, dia sakit dekat bahagian kaki / otot. semoga beliau cepat sembuh. amin.

tapi aku macam risau juga sebab kaki kanan aku pun pernah sakit seakan beliau. aku pernah pergi check dekat clinic, dan doktor kata samaada saraf / otot. kesan aku jatuh dulu-dulu. doktor suruh pergi refer hospital, tapi sampai sekarang aku belum pergi. busy. ceh!

tapi aku rasa okay kot, cuma kadang-kadang jelah rasa sikit. small matter.

cerita pasal puasa, apa macam puasa kalian semua? kalau tanya aku, aku bangga dengan pencapaian diri sendiri. heh. puasa dan berjimat-cermat. cuma hari ni je over-budget sikit sebab teringin makan nasi briyani. haih

assignment aku makin banyak, bukan sebab aku tangguh atau apa. entah bila nak sudah. aku pun dah makin sakit hati. ppftt~

19 hari lagi, aku jumpa orang-orang yang aku sayang. yeay!

No comments:

Post a Comment