Jul 6, 2011

kosong

update kosong sahaja.

tujuh hari lagi aku nak balik untuk cuti pertengahan semester. tak sabar! tak sabar jumpa famili, tak sabar jumpa Morphine, tak sabar jumpa kawan-kawan, tak sabar jumpa baby canon, tak sabar jumpa segalanya. minggu ni pergi outing, ke KL je pun. melawat studio-studio animasi.

apa-apa pun assigment aku sudah berlambak gila! minggu depan ada review dan juga presentation! deymm!

dan, aku rasa aku sudah jatuh hati dekat Justin Bieber! sungguh ku tak sangka, budak yang dulu aku memang menyampah gila sekarang aku sudah suka. deymmm! ni semua sebab tengok Never Say Never lah. lagi satu sebab dia couple dengan adik aku, Selena Gomez. ceh! perasan! tulah, jangan benci orang, nanti suka. marry me Justin Bieber! HAHA

apa-apa pun, kalau ada soalan-soalan nak tanya, sila lah tekan sini. aku suka menjawab. heh.

No comments:

Post a Comment