Jun 4, 2011

hello June!


hari ni kali pertama keluar ke bandar Terengganu bersama kawan setelah bermulanya semester lima. tujuan keluar - meneman si kawan jumpa kawan internetnya. tapi orang paling segan adalah aku. ppfft~


seperti yang dijanjikan, hari ini encik kawan membelanja aku Mcd. yeay! tapi kalau Mcd tu, aku tak harap sangat, aku cuma nak cawan Coke yang Mcd tengah promosikan dannnnnnnn yeay, encik kawan belanja aku atau boleh dikira sebagai hadiah, mungkin? apa-apa pun, terima kasih ya encik kawan. really appreciate it. maka bertambah lah lagi koleksi barangan coke di rumah aku.

okay cerita pula kawan encik kawan, si gadis, she's nice. tak kekok macam aku ni hah. ppftt~ aku pula yang mengada-ngada malu. ceit!

hari ini aku realize aku sudah tidak berapa sukakan makanan Mcd. apakahhh ! dulu double cheeseburger itu feveret, tapi kali ini makan separuh je muak. okay lepasni ajak saya makan KFC lah pula ye kawan-kawan. AimanNabilah demand lebih, jadi boleh blah!



sekian cerita. babai.


//hah amik kau gambar muka aku gerak-gerak besar-besar. masa edit lupa adjust size. layan kan aja -.-

No comments:

Post a Comment