May 11, 2011

Hati #2

100511.1230PM-200AM


hah ambik, aku berjaya upload banyak gambar dalam satu entri! yeay!

semalam aku ada tweet pasal program hari ini. Meatball time ! sungguh seronok! hari ini aku banyak makan, tapi masa aku update ni, aku dah lapar balik. ppfftt~ Morphine memang best! terima kasih awak :) jalan jalan- borak borak - gossip gossip dannnn.. aku diajar nyanyi oleh Morphine. heh. tapi aku betul-betul tak boleh nyanyi. sigh. suara Morphine best woo. heh.

hari ini jumpa kawan baik dekat tempat menari. lama juga aku lepak dengan dia. seronok juga sebab lama tak jumpa kan.

gambar-gambar diatas aku pinjam camera adik aku, one whole day. tapi kedekut! bagi camera lama saja - D60. camera baru tu buat lah pekasam ye. haih! tapi yang bestnya, lens 50mm. F 1/8 je la. so bila pakai lens 50mm ni dekat D60, jadi kena guna manual focus, dan bila manual focus, aku tak mahir sangat, so hasilnya, tengok di atas. memang out, tapi aku suka. hee. walaupun aku dah sehari guna Nikon, aku tetap rasa Canon paling best. heh.

to my Loveboy, Mr Morphine, terima kasih sangat-sangat untuk hari ini. macam biasa, awak tak pernah gagal gembirakan saya. hope you happy too! :)

//aku nak 50mm jugakkkkkk !! -.-

No comments:

Post a Comment