May 30, 2011

Alhamdullilah


sudah sampai Terengganu jam 530am / 29052011. sampai saja Terminal tunggu prebet pula, pukul 740am baru gerak balik kolej. sampai kolej rehat kejap, then pergi daftar. daftar kolej kali ini ramai gila ! tak pernah aku kena beratur sepanjang tu -.-

bilik baru yang okay, roomate pun seronok, so overall semua memang okay lah. malam pergi perjumpaan kolej, memang sesak gila dewan. junior memang ramai, jadi aku sangat bersyukur sebab dapat kolej. terima kasih Allah!

esok kelas lewat, pukul 330pm, jadi boleh bangun lewat sikit. yeay!

sekiann.

// aku baru tahu, jika ada orang tanya pointer macam mana, kena jawab current sem punya result, bukan total. pfft~ jadi aku sikit kecewa sebab sikit hujung kuku je lagi aku boleh dapat DL. Wuuuuu~ anyway, cgpa dah tiga atas sikit dah buat aku lega :))

No comments:

Post a Comment