Feb 8, 2011

keserabutan

alah, biasa dah keserabutan ni. kau kau pun dah tau dah bila aku update pasal keserabutan, pastinya tentang tugasan-tugasan yang diberikan lect. heh. yang pasti tugasan yang tak aku siapkan lagi lah.

kali ini pasal tugasan illustration. aku diberi tugas untuk membuat technical illustration. kalau tak tahu, boleh click sini untuk tengok contoh-contohnya. okay dah tahu? hah. bestkan? heh. tugasan ini diberi sebelum cuti raya cina. jadinya, seminggu sebelum ini lah. aku punya subject matter adalah rollerblade ini. cantik kan? teringin gak nak sarung dekat kaki. cei cei. konon pilih nak gempak je subject matter. tapi bila kena buat, harammmmmm!

seminggu dekat rumah, masa cuti, aku admit memang aku tak hadap kerja sangat. tapi aku pernah cuba paksa diri buat, tapi apa yang buat, trace dan delete, trace dan delete, trace dan delete. ulang sampai muntah. jadi bila dah sampai sini, baru aku betul-betul buat. itu pun sikit gila je sebab class yang pack dan badan yang letih. hampeh betul AimanNabilah! tapi apa boleh buat, salah aku sendiri.

 yang baru aku buat -__-"

sem ini adalah sem kedua aku belajar subject illustration. konklusinya, dari sem lepas memang aku ada masalah dengan subject illustration. haihhh. bila lah nak improve ni.

okay bye. nak sambung serabutkan diri.

No comments:

Post a Comment