Dec 15, 2010

*update

yeay! akhirnya blog aku sudah berubah setelah sekian lama aku tidak membuat sebarang perubahan.

apa macam?

okay okay, mai aku ceritakan.
aku masih kekalkan link aku iaitu aimannabilah.blogspot.com tapi aku sudah menukarkan nama blog aku dari Cerita Tentang Aku kepada Ini Aku, Aiman Nabilah. aku tukar nama kerana nama lama macam terlalu tipikal. betul? *padahal yang baru pun tipikal juga*. nama baru ini lebih ringan dan mudah untuk orang ingat kot. heh.
dan aku ada tambah satu ayat baru di header "kadang-kadang pelik". ia merujuk kepada perangai aku, juga sifat aku mungkin.

okay cerita pasal template. punya lama aku main template, cuba pelbagai warna tapi aku tetap sukakan  template putih bersih ini. sungguh sedap mata memandang. oh ya, dekat header aku ada gunakan warna pink dan dekat blog pun ada juga aku tambahkan warna pink pada tulisan-tulisan. jadi tidaklah terlalu pale kan? lagipun aku memang suka warna pink.

itu sajalah pasal perubahan blog aku. sekarang baru rasa semangat nak update. :)

dulu

sekarang


apa pendapat kau kau semua?

No comments:

Post a Comment