Nov 12, 2010

phuhh lega!

sekarang lega gila. final dah habis. phuhhh~ maka tamatlah semester tiga. ada lagi satu tahun setengah lagi. sabar sabarrr~ sekarang pun aku sudah ada di rumah. hampir tiga hari aku duduk di rumah. hari selasa hari tu, selesai sahaja final assessment aku terus chow balik. tak larat dah duduk sana. sampai-sampai je rumah demam pula. perubahan cuaca mungkin. yela, terengganu sejuk macam di oversea ( kononnya ), kemudian balik selangor macam agak panas. tekak pun mula buat hal. tambahan lagi aku dok makan ice batu tak henti-henti. terbaik la. sekarang ni pun dah flu. haish. balik rumah, pantang aku nampak katil aku, mesti aku tidur. tak senonoh punya perangai. pfftt~ okaylah. nanti aku sambung lagi sebab sebenarnya memang tak ada mood lagi nak update :)

No comments:

Post a Comment