Oct 19, 2010

Boriinggg !


boring! duhh! jiwa aku, hati aku, dah tak tertahan dah nak balik. entahlah kenapa. mungkin sekarang adalah waktu-waktu dimana kita akan rasa sangat jatuh dan tertekan. bak kata orang-orang putih down and depressed. final sungguh bikin jiwa jadi gila dan kusut. assignment yang tak berkualiti sungguh menyakitkan hati aku. ppffttt~ tapi sendiri yang bikin kan? jadi sendiri tanggung.

aku tidaklah terlalu rindukan rumah sebenarnya. aku cuma rindukan masa senggang. tapi pepatah ada cakap ' bersusah-susah dahulu, bersenang-senang kemudian '. sekarang adalah waktunya aku bersusah-payah untuk bersenang-lenang kemudian. oh wahai jiwa, tolong lah kuat, tolong jangan lemah dengan mainan psikologi keliling. sigh. orang-orang atasan pula semacam mahu jatuhkan aku. aduh. aku takut. tolong jangan lagi sekali. aku cuba apa yang aku mampu. dan aku masih cuba untuk apa yang aku tidak mampu. aku tak larat. sungguh! aku perlukan sedikit minit, supaya aku boleh jalankan yang terbaik, bukan ala kadar. diri aku sendiri pun, tak pernah nak improve. sangat berjalan dengan perlahan segala. mana tak bertimbun!

aku rindukan si lelaki-yang-saya-dan-dia-saja-tahu. rindu sangat. aku nak waktu dulu.

haih.

bicara dengan gadis-gagal-cinta memang macam ini.

pesan untuk jiwa ;
tolong kuat. tolong bangkit. jangan lemah. awak tahu rasa dia, dia tahu rasa awak. cukup. kalau ada, ada.. kalau tak ada, Dia lagi tahu.

saya rindu awak, Mr you-know-who-you-are.

No comments:

Post a Comment