Jul 30, 2010

hoish,

kerja aku makin menimbun. nak kata aku tangguh kerja tak juga. tapi entahlah. drawing buat aku sesak. aku pun tak tau kenapa. kadang-kadang bila tengah ada mood bikin kerja, idea banyak, tiba-tiba teringat tentang drawing terus kejang otak. mak aihh. parah sungguh aku ni. kan? hoish. kerja dah makin beratur! dibilang-bilang ada lima projects to be done. drawing ( pencil ,THREE piece of charcoal drawing, presentation *cubism ), illustration ( render objects and draw perspective for a bottle ), graphic communication ( icon from idioms and presentation *pictogram ), photography ( drink advertise ) and last but not least typo ( icon ). demmmmm! banyak tak? yang lain tu aku rasa aku boleh lagi lah kot hadap. sebab yang lain tu, kira macam subject kesukaan. tapi drawing.... erghhhh..! pecah otak! aku rasa macam nak clone diri aku banyak-banyak. supaya semua kerja aku siap dengan lancarnya. kalau boleh lah kan.. tapi masalahnya tak boleh! tengah kusut-kusut nak bikin assignment, nak siapkan sebelum deadline macam-macam benda pula. modul lah, tak ada modal lah. shaitttt! virus M aku pula makin menjadi-jadi. MALAS. kena rawat ni. sigh.

No comments:

Post a Comment