May 23, 2010

Citrawarna

semalam, aku pergi Dataran Merdeka. tengok Colours of One Malaysia Citrawarna. pergi dengan Mama dan adik and besties saja. ingat nak pergi dengan Dia, tapi apa boleh buat kan. gigit jari saja. gerak pi dataran dalam pukul enam petang lebih kurang. sampai sana aku rasa macam exited. sebab ramai orang. aku suka tempat ramai orang. sebab aku boleh tengok gelagat itu ini. tapi bagi aku semua orang itu orang jahat. cett, cakap macam aku baik sangat je kan? sampai sampai aku tengok orang dok kerumun stage kecik, rupa-rupaya ada orang menari. aku layan sekejap je. then pusing-pusing cari tempat duduk. dapat juga tempat duduk yang agak baik lah jugak view nya. malam start tengok orang perform. best wehh tengok orang menari-nari. perform. jelesnya aku. sangat jeles! bilalah aku nak macam tu balik? memang tak dapat lah jack! kau belajar jauh, padan muka. okay, fine! dalam meriah-meriah tu sempat juga aku termenung sampai tersenyum. macam mana boleh tak termenung dan tersenyum, sebab Citrawarna jugak lah first-first aku tengok Dia, main jeling-jeling mata, kenal nama dia semua. haih, kenangan. overall best lah, tapi aku macam sedikit kecewa. kalau zaman dulu-dulu tak silap aku, perform kan tarian setiap negeri-negeri. lagi menarik aku rasa kalau begitu. tapi okaylah, banyak budak sekolah yang terlibat. sebelum balik pi lah sat aku bertegur sapa dengan senior-senior aku. segan pun ada. maklumlah, dah setahun pula aku tak jumpa depa. haih. apa apa pun best. pernuh dengan warna warni. maaflah, tak banyak gambar aku ambil, aku bagi penuh kosentrasi dengan persembahan. (:

bestie, Shifa Nadia.

*i wish i can watch the show with you, but i cant! i miss you so much, dear.

No comments:

Post a Comment