May 4, 2010

balik

alhamdullilah, lega sudah settle semuanya. paper semua habis, assessment sudah selesai. kesimpulan, final dah habis! lega sangat. penat sudah duduk sini. pejam celik, habis sudah semester dua. lepas ni hadap cuti semester 2bulan. oh yeah! masa untuk rehat-rehatkan badan. tapi tak boleh terlalu leka, sem tiga lagi tough. haish. harap harap result semua akan baik baik saja. harap juga pointer naik. 

saya tak sabar jumpa awak, MR. harap kita akan baik baik saja. macam dulu. saya rindu awak sangat. saya minta maaf sangat. i made a big mistake. saya sedar. saya mahu awak tahu, saya sayang awak sangat!

kepada semua yang banyak membantu, terima kasih, terima kasih, terima kasihhhhhh.. terima kasih kepada kawan kawan class yang baru sem ni kita kenal, terima kasih kepada roomate yang selalu menemani, terima kasih pada yang lain lain juga.. terima kasihh..

kepada lecturer lecturer yang mengajar, saya minta maaf kalau ada bikin salah, terima kasihhhhhh! lecturer pilihan saya untuk sem ni lecturer BEL260, PHOTO & GRAPHIC. terbaik! terima kasih.


off-balik (:

*iloveyousomuchMR

1 comment: