May 13, 2010

aku tak boleh berkata

13May2010. tarikh ni. tarikh ni datang lagi. Ya Allah. aku rindu dia. lelaki tu. aku tengok kiri, aku nampak satu benda. aku nampak dia. aku tengok kanan, satu lagi benda. nampak dia. keliling aku dia. diri aku dia. aku sampai tak boleh kata apa. senyap. lidah aku kelu. hati aku jerit-jerit mahu dia. tapi aku rasa memang tak mungkin untuk punya dia. Ya Allah. aku sangat rindukan dia. sampai apa yang aku tengok semua aku rasa dia. aku macam tak nak ada dimana-mana. sebab di mana-mana mesti ada dia. rumah. rumah aku. aku duduk dalam bilik, aku dengar bunyi kereta dia, aku dengar bunyi suara dia berbual dengan keluarga. aku tak mampu berkata apa. aku tak mampu. aku hanya boleh senyap. diam.biar jiwa aku je yang meronta-ronta. jiwa kosong. aku tak mahu punya apa apa. aku mahu punya dia. aku mahu punya dia!! ini salah aku. aku patut rasa. aku rasa separuh aku sedang gelakkan aku. ini balasan aku. aku cinta dia. maaf.
*awak, memang tak mungkin balik kan? ): i love you too much.

No comments:

Post a Comment