Apr 29, 2010

Final

sekarang final dah hujung-hujung. tinggal lagi satu paper. paper yang paling aku gerun, History Of Art. harap-harap sangat aku boleh jawab. tapi dengar cerita sem ini sikit macam susah. no more objective question. aiseh. seram sejuk aku dengar. chill chill. harap harap banyak yang bergambar. To kau kau semua yang will be taking this paper, Good Luck! yang paling best sekali aku akan ambil paper ATH sama dengan final assessment drawing. tekanan sungguh. pagi pergi assess, tengahhari perah otak sampai kering. dua May, ATH and Final Assessment Drawing. lepastu lima May Final Assessment untuk Visual Communication Researh pula. present aku punya Arabesque.

dan enam May, aku pulang ke rumah. aku mahu minta maaf pada semua dan doakan yang baik baik untuk aku. terima kasih pada sesiapa saja yang tolong aku walau apa carapun. untuk siapa yang sedang Final, Good Luck ye! do the best!

untuk Awak, saya minta maaf. tak sabar mahu pulang dan harap-harap keadaan akan baik baik seperti dulu. saya rindu awak. i love you, Mohd Rizdwan.

No comments:

Post a Comment