Mar 26, 2010

Lata Tembakah

seronok baru balik dari outing ke Lata Tembakah. outing untuk subject Photography, buat shutter speed. puas hati. tempat tu cantik menawan memukau jiwa. gerak pagi dalam pukul 8 pagi, perjalanan dari kampus ke sana dalam 2 jam. sampai sana dalam pukul 11 lah. start buat shutter speed. mula mula tak puas hati sebab ada je tak kena. lepastu aku naik lagi ke air terjun tingkat 3, hah situ terbaik. sampai aku tergelincir jatuh lah jugak nak lintas sungai tu. lemas lah jugak dua saat. nasib baik aku pandai berenang. nasib baik jugak camera kat kawan aku haih kalau tak memang hancur luluh hati aku. lama juga aku berjemur nak dapat best shot. dan sangat puas hati lecturer aku pun suka. menarik katanya. berbaloi dengan semua yang jadi kat aku masa nak shoot gamba tu. habis shoot apa lagi, terjun mandi lah wehh.

Hasilnya.

No comments:

Post a Comment