Mar 8, 2010

cupcake,

lama jugak aku tak update blog. ada habuk dah. bukan tak nak update tapi macam buzy sikit. boldkan MACAM okay? lagipun macam takde cerita best. idea pun takde. kau kau tengoklah ayat aku. macam-budak-sekolah-tadika. tak suka aku. haih. bila lah Bahasa Melayu aku nak gempak ni. dah lah english pun broken. okay, enough Aiman Nabilah! sudah merepek.

bestfriend aku, Nana tinggalkan aku kat kampus. dia kena balik rumah dia dekat Nilai. adalah sebab sebabnya. 3 hari dia balik. suka betul dia. balik-balik rumah terus beli baju Caliban. sialan. nasib baik dia tak beli kasut idaman. kalau tak memang aku curi kasut tu. okay okay, nak dijadikan cerita, hari sebelum dia balik rumah dia, kami sakan tengok cupcake kat internet. terliur. bukan sebab nak makan tapi sebab nak decorate. tiga hari pun berlalu. semalam Nana sampai kampus. dan dia siap bawak cupcake dan icing colour colour untuk decorate cupcake. amboi, bukan main suka kami semua. so apa lagi, malam tu terus lah decorate cupcake. seronok sial. ini pengalaman pertama aku. kelakar? takkan? okay tak payah jawab. aku pun gedik gedik lah tulis huruf ' I ', lepastu lukis heartshape, lepastu tulis 'WEED' dan tiba-tiba ada lukis camera. entah apa-apa. si kawan-kawan lagi lah meriah mereka buat. warna-warni. cantik. punya banyak kami buat tapi makan seketul sorang je. yang lebih kami bagi dekat gang lelaki sebab for sure lah mereka makan dengan lahap. apa apa pun credit untuk Nana. cupcake tu memang sedap.

 
 
cupcake untuk si kekasih aku, Weed.
love.. Ganja!
tu diaa cupcake si kawan-kawan. apa macam? mahu?

*rindu kau lah Ganja aku. haih!

No comments:

Post a Comment