Jan 11, 2010

tandas dan manusia bodoh


okay. sekarang aku nak marah. marah pada budak kolej aras aku. aras dua. aku nak cakap, kau kau semua bodoh! mungkin bukan semua.  tapi majoriti. kenapa aku cakap kau kau semua bodoh? maaflah ya. ini blog aku. suka hati aku nak tulis apa. janji aku jujur dalam tulisan aku. okay. nak tahu? kau kau tahu tak bezakan tandas untuk mandi dan tandas untuk buang air? tahu tak? ke nak kena aku tunjuk? rasanya ada dah dalam tandas tu tulis, jangan mandi dalam tandas untuk buang air. ke kau kau tak faham bahasa? atau tak pandai baca? tapi mustahil lah kan tak pandai baca. kalau tak pandai takda lah kau kau kat universiti ni. aku heran lah dengan kau kau semua ni. tandas mandi tu sedia ada dan sentiasa kosong, tandas jamban juga kau nak mandi kat situ, yang kau kau beratur kat situ. kau tahu tak kau buat macam tu dah menyusahkan orang? kau tak sedar ke? berubah lah wehh. tolong peka! bodoh ni! jangan lah buat aku carut carut lagi pada kau kau semua. sila bagitahu kawan kawan kau kau semua, junior kau kau ni kata sila mandi di tempat sepatutnya! jangan nak susahkan orang orang yang ingin buang sisa kumbahan. faham? bagus kalau faham! terima kasih.

*kau kau yang terasa tu aku minta maaf kalau kasar sangat. aku meluat dengan kau kau.
ikhlas dari junior kau kau , aiman nabilah.

No comments:

Post a Comment