Jan 8, 2010

satu malam



malam cuti yang kebosanan. nasib baik roomates aku bagi aku pinjam lapy dia. bukan aku takda, tapi lapy aku takda webcam. haih! berYM dan berwebbie dengan  kawan baik aku, Shifa Nadia. sebelum tu ada buat voice call dengan Zull guna YM ,  tapi conversation yang macam terlalu hambar plus aku sedang mengganggu dia dating online dengan tuan puteri dia, aku pun cakap BYE je lah. sambil tu aku berYM dengan Physo Dreamer. idola aku dalam photography. haha seronok.

dan kemudian connection mula bikin aku panas. aku pun dah malas nak connect balik. jam pun hampir pukul 5pagi. macam biasa, aku ni kan suka sangat dengan webcam. main webcam sampai lah mata mula mengantuk. kemudian, tido.
tamat.




*cerita kosong sebenarnya. maaf. aku rindu keadaan dulu.

No comments:

Post a Comment