Jan 16, 2010

kelas pada hari cuti



sialan. baru cadang bangun lambat, baru cadang bermalas-malasan atas katil, ada pulak kelas. hari cuti pulak tu. memang sialan. aku pun perlu cuti. aku pun perlu rehat. walaupun memang tiap hari aku bersenang senangan, bermalas-malasan. tapi aku belum puas. lepas dipaksa oleh orang-orang yang aku sayang, aku gagahkan juga pergi kelas. pukul 3 petang. waktu biasanya aku masih enak baring-baring. pergi kelas sehelai sepinggang. bawak pendrive je, untuk proceed sesuatu. kelas 3jam. tapi hanya untuk proceed sehelai background. macam haram tak? ah, nak buat macam mana. aku pelajar. inilah namanya belajar. bosan dalam kelas. nasib baik sms dari lunatic-angel temankan aku, buat aku senyum sorang sorang walaupun sms dia kadang-kadang gampang. dan aku, macam biasa lah kalau terpandang webcam. aku ni kan pencinta webcam. sempat lah ambil-ambil gambar. sambil dengar bebelan di depan. selesai proceed background untuk task pertama aku untuk subjek visual communication research, aku ikut Ayie, Ayat, Acap dan Syafiq pergi Pustaka Seri Intan dekat bandar. konon nak beli benda alah untuk task pertama ni, tapi tak jumpa. print out sajalah nampaknya. dan kami pergi waktu kelas belum lagi tamat. kami kan pelajar yang berdedikasi. haha balik kampus balik, kelas dah habis. balik bilik tertidur. bangun-bangun tidur tiba-tiba teringin nak berfoya-foya. kenapa ya?

classmates aku, Syafiq & Taufiq.

*lunatic-angel , si gila yang best!

No comments:

Post a Comment