Dec 30, 2009

memori daun pisang (:

banyak sangat dah benda jadi kat kami. dari mula sampai kini. kau kau tak perlu tahulah. ni private. biar kami dan dia je tahu (: berapa hari je lagi 2010 muncul. 2009 tinggal memori. aku tak mahu cerita tentang aku. aku mahu cerita tentang kami. mungkin agak poyo, tapi aku punya cerita, aku punya suka! tadi aku keluar dengan dia. pandang dia hati aku kata, we're getting older lah! haha teringat zaman dulu-dulu. tu yang aku bukak semua gambar aku dengan dia. banyak sungguh! ni lah antara gambar-gambar tu. layan je okay? kalau tak suka, sila ke post lain.


ni adalah gambar pertama lepas kami ber'couple'. tergelak jugak lah tengok gambar ni. teringat suasana masa nak ambil gambar nihh. konon-konon malu, piiiiraaaahh! haha gambar ni masa tahun 2006, selepas hampir 2tahun bersama bercinta. maklumlah, baru beli handphone yang ada kamera. muka kanak-kanak ribena doee.

 
hah,ni pulak masa tahun 2007. yang atas masa bulan April, yang bawah masa bulan May. bapak gedik kn?


yang ni plak, bulan Januari 2008. 1st Jan. aku ingat lagi! masa ni tengah gedik-gedik snap pics kat BB sambil tunggu membe.


okay, yang atas ni baru lagi. Nov 2008. takdelah baru sangat kan? masa ni aku tengah sibok SPM doe.. haha

After 5years we hav been together, here we are. haha muka makin tua doe. haih! eh bukan tua, we are getting matured. kan? kan? hee... 
i fall in love with you from beggining till now, and i will fall in love with you till end. no matter what will happen to me, to you, to us, i will love you syg!
mohdrizdwan&aimannabilah
13102004.

*gedikgediksikit (:

No comments:

Post a Comment