Dec 19, 2009

berbbq

tiga belas desember,2009. selepas selesai saja shoot, habis dalam pukul 5petang aku terus bergegas kerumah nana di Nilai. bersama Zull dan Shifa. terima kasih eh zull sebab teman aku, dan shifa juga. sampai di rumah nana lebih kurang pukul 6petang. nana buat bbq. jemput semua membe membe rapat di kampus. memang menarik lah! lepas rindu nak jumpa haziq, fakh, fik, acap, aliff dan paling penting nana & ayie. mereka ugut aku doe. kalau tak datang putus kawan. haih! rindu betul aku pada gebu dan lakinya POA :D POA yang suka cari pasal. kau tunggu balik kampus nanti ayie. siap kau! huh! tapi geng aku dulu takde. man, dan, daim, radhi.. ramai lagi lah takde. bidol, kamal, syafiq, nonie, ika.. haih! kalau dpt jumpa semua kan best. tapi tu lah. ade sebab kenapa mereka takde. aku tak lama ada dirumah nana. lebih kurang pukul 8lebih aku dah balik. adelah hal sikit. sorry ye kawan-kawan. masa otw balik zull singgah stesyen minyak. dia belanja aku icecream doe. whoah! :D balik rumah, terus tertido. penat melampau!

tu dia icecream (:

warna warna

enam belas desember,2009. sekali lagi ber'bbq' party. kali ni anjuran zull. destinasi-sungai tekala! yang turut serta aku dan shifa sudah tentu, adik aku*penyibuk, syafiq dan kawan kawan zull yang best, bard, eden dan yoi. pukul 12pm zull jemput aku, shifa, syafiq dan adik. terus menuju ke sungai tekala. sampai di sungai tekala kami mendaki. konon nak cari port yang boleh terjun terjun lah. sampai tercungap aku naik tangga, port yang kami dapat memang sangat boleh terjun*nada perli. paras pinggang aku je paling dalam. hampeh! selepas selesai letak barang, kami memulakan aktiviti penyalaan api. agak lama lah. dalam pukul 2lebih baru boleh membakar. itupun berkat usaha yoi. terima kasih yoi. kami pun mula membakar dan membakar ayam, udang dan sosej. tapi eden dan yoi pula kena balik awal. pukul 3lebih barulah selesai membakar dan barulah boleh makan. makan dan makan. sedap.! ya, shifa yang perap kan. terima kasih shifa! dan macam biasa, setiap kali keluar pasti akan berphotoshoot. tapi maaf gambar tak patut disiarkan demi kebaikan semua orang. masa nak dekat balik baru jumpa port untuk terjun terjun yang best. kali ni betul. kaki aku pun tak cecah dasar (: seronok. dah selesai semua kami pun balik. masa on the way nak turun bawah, hujan. agak lebat lah. tah macam mana, ankle aku terhentak dan zull pula tergelincir.okay, kali ni aku nak cakap kau cuai zull! haha seronok! sangat seronok! kata shifa ini dejavu bagi dia. apa tah dia tu. :D oh ye, segala perbelanjaan ditanggung zull. terima kasih! lepas ni kita buat kat tempat lain pula ye..



shifanadia

syafiqbeckham *poyos :D

No comments:

Post a Comment