Dec 28, 2009

aku gembira

post carut aku kau lupakan. aku pun dah penat nak buat dosa murah tu. mari baca cerita baru aku. cerita memori aku. ah, aku tak pasti apa aku sedang mengarut ni. tapi kau kau orang semua, baca saja okay? :D
26december2009,pagi lagi aku dijemput oleh Superman. riang sungguh. kami pergi ke Bukit Jalil. macam aku cakap sebelum ni, Rock the World babyy.. gedik! tengahari terik, petang pulak hujan. cuaca agak membantutkan aku untuk terus berada di hadapan pentas. nasib ada Superman. Dia kan Superman. hero aku. haha terima kasih ye encik Superman. aku kesitu untuk support local band lah kan. dan aku teringin sangat nak tengok band Forty Winks ni perform. wahh! menarik jugak mereka ni. boleh kasi goyang-goyang jugaklah dorang ni. dan dan, sebenarnya aku ada suka kat salah seorang ahli band ni doe. adehh, cammana eh? tergoda aku tengok dia perform haha sebelum berambus aku jumpa Paranoia of Ayie dan gadisnya, Nana. aku ikut dorang layan Monolog jap kat main stage. tapi tak lama sebab hujan. lagi sebab Superman dah panggil cakap jangan main hujan. haha terima kasih lagi awakk.. oh, pesanan untuk Paranoia of Ayie, you hot kot.. kan nana? hahaha *mampus aku kalau ayie baca :D dah dah, aku malas nak mengedik lagi. apa-apa pun Forty Winks, u guys rock! keep it up okay? (: kau kau orang semua patut dengar lagu diorang ni. pasti terhibur! petang aku dah balik kerana tidak tahan dengan cuaca. apa-apa pun aku enjoy!


tengok muka comot aku nana dan ayie.


 
Anul(drummer), Weed(trumpet) dan Faiz(vocalist)


Jeffny(Komplot), Weed(trumpet), Ayid(alto sax)


Forty Winks yaw!


No comments:

Post a Comment