Nov 7, 2009

macam-macam

hello reader(s) , lama jugak lah aku tak update blog ni dengan mende2 yang berlaku kat aku skg.. post2 yang lepas pun banyak luahkan perasaan je.. sengal ! oke , oke. skg aku cite pasal kejadian2 menarik yang berlaku kt aku oke. hurm , start dari dinner faculty art & design kampus aku. aku tak ingat tarikh die bile , tapi dalam bulan oct lah.. theme die 'fantasy'.. tapi aku nye baju takde fantasy punn.. tak mampu aku nak ber'fantasy' sbb mase dinner tu aku tengah ketiadaan wang & sibuk siapkan asgment yang berlambak. yela , final assement nak dekat katekan. padan muke aku buat keje last minit ! hahahaha so readers , jgn jadi macam aku ! kang tak terurus idup ! hahaha back to the 'cerita asal'. dinner tuu.. all the part one students mesti buat show for tht dinner. group aku ( ADD1TC ) buat show nyanyi , menari & fashion show. hahaha sape menari? aku lah... heeee.... menari backup lagu 'masih cinta' by kotak. alaaaa menari biase2 je.. takde lah gempak mane ! show group aku menang num 3. hahahaha oh ye , dinner tu menarik gak lah sebenarnye. congrats tu sape2 yang uruskan dinner tu (:

oke abis pasal dinner , smbung pula pasal assessment. my first assessment. memang aku ni the lucky person doe.. alhamdulillah... sebab? sebabnye yang asses aku sorang letc je.. letc yang ajar aku lak tuhh.. (: aku kene hari ketiga.. hari prtama, group A. oke lah.. still bole gelak2.. & dengar cite Pn. F merajuk.. hari kedua, group B. paling teruk smpai artwork kene baling , kene maki. kesian budak group B, semua nangis2. oh ye. hari kedua ni ade beberapa org budak group aku kene assess. termasuklah kawan aku yang paling rapat. sampai 1jam kene. kesian die sbb Pn. F tuhh sentuh pasal fmly la , ape lah. haih, mende yang takde kene mengene ngn artwork. ade lagy sorg kawan aku , Pn F ni assess langsung tak sentuh artwork ! tgk pn tak. assess pasal family. haih ! tak paham aku ! agak sakit ati lahh sbb dia guna kuase dia untuk jatuhkan org. manusia , oh manusia. tak penah senang tengok orang lain senang. oke , hari ketiga. start ngan classmate aku. oke je.... takde mara2.. masuk plak org kedua ( classmate lelaki ) Pn F start tengking,maki2. sebab ape aku tak tawu. mase tuhh aku da cuak gile da sbb aku ni orang ketiga. tapi da nasib aku ... Pn F ada hal kat ofis.. so dia terpaksa keluar :D hahaha tp hari ketiga mood Pn F ni oke lah.. so takde yang sampai nangis, kene maki2. skg aku da lega sbb tak payah fikir pasal projek. tinggal nak study je.. aku tinggal 1 paper je lagy.. lepastuhh MERDEKA wehhh !!!




time dinner Art & Design
P/s : nnty aku upload gamba artwork :DD

No comments:

Post a Comment