Oct 29, 2009

setiap pertemuan ada perpisahan ,
setiap pepisahan pasti ada tangisan.

haih , betul ke apa yang dikatakan? kejap2. apa aku merepek ni? hmm tapi realitinya setiap perpisahan pasti mengundang kedukaan. ada yang akan gembira dengan perpisahan yang berlaku? ada ke? pasti ada ! mungkin dia atau dia tapi pasti bukan aku. kenapa perlu berpisah? oh ye , dunia hanya sementara. semua benda juga sementara. betul? sejujurnya , aku tak mahu pepisahan itu. tapi aku tahu perpisahan itu bakal terjadi. aku perlu tunggu. masa itu akan datang. ingin aku lihat reaksi mereka. ye , merekalah ! (: akan aku tunggu dan lihat. bak kata orang barat , wait & see. mungkin perpisahan itu akan membawa seribu kebaikan untuk aku. mungkin ya , mungkin tidak. yang pasti perpisahan yang bakal berlaku tak kan mengudang air mata aku untuk keluar. aku akan cuba ! cuba untuk tidak menangis dan cuba untuk terus tertawa. juga aku akan cuba lupakan kenangan yang terjadi. moga berjaya kawan !


current mood : fikir masa 'itu'



No comments:

Post a Comment