Oct 27, 2009

saya punya RIDER

malam tuh. aku tengah beli air. dekat kolej. mase tengah tunggu air disiapkan , aku terpandang kawan aku sedang khusyuk menghadap lantai. aku tengok lantai didepannya macam ada 'sesuatu'. aku terus menuju ke kawan aku, kerana tertarik. lagypun air lambat lagy siap. hahahha aku tanya , "apa tu?" , dia jawab " entahlah. macam lipas tapi kumbang." aku dekatkan mata aku dan menfocuskan mata aku menghadap binatang itu. atau lebih tepat serangga itu. "comel ! " kata aku sebaik sahaja menenung lama serangga itu. aku suruh kawan aku amik bekas ape2. aku nak simpan serangga ni (: lepas die bagi aku bekas dan tebuk lubang untuk udara , aku masukkan serangga ni. aku simpan dan bawa masuk bilik. sampai kat bilik aku 'main2' dengan die. muke die macam mask rider. aku pun panggil die RIDER. lagypun walaupun die besar , tapi pergerakkan die agak laju. hahahhaha tapi aku bela die 3 hari je. sebab aku kesian tgk die tak makan. lepas 3 hari aku lepaskan die dekat kawasan sekitar campus. harap dapat jumpe rider lagi :D


pusing kepala anda untuk tengok muka die.






maaf , gambar tak berkualiti.

No comments:

Post a Comment