Mar 27, 2010

hari cuti aku

aduh penat. tapi nasib baik tak tertanggal badan aku ni. hari cuti tapi aku terlibat dengan satu event kat kampus. Basketball Tournament. seronok juga join event ni. aku bertugas sebagai tukang ambil gambar. saja cari pengalaman. pagi pagi kena bangun. patutnya kena standby pukul 730pagi. aku terbangun lambat. ni lah akibat tak-reti-tidur-awal. lewat setengah jam. nasib baik belum mula apa apa lagi.sampai sampai terus mula kerja. pagi okay lagi. sampai tengahhari panasnya tak tahan. baru berangan nak dapat kulit cerah, tapi hampeh terbakar panas balik. aisehh. lepasni nak berkurung saja dalam bilik. biar cerah kononnya. event tamat jam enam petang. habis event terus hujan lebat. terbaik. tapi aku masih belum masuk bilik lagi. ikut si rakan rakan pergi Pantai Pandak. sangat best. ombak besar. baru lepas hujan katakan. aku suka tengok. warna senja menarik. kuning kuning oren. memang cantik. masa ni aku dah tak larat nak pegang camera, so takda lah gambar suasana senja tu. rugi jugak. tapi next time lah aku shoot waktu senja. balik bilik, mandi terus terlentang tidur. celik mata dah tengah malam. perut mintak isi tapi apa boleh buat, tengah malam. mana ada apa apa makanan dah. biar je perut kosong. esok bangun mulalah hari kelas. haih.

tiga kali upload gambar tetap distort. haih.

No comments:

Post a Comment